سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سود پرورش بلدرچین گوشتی و بازار فروش بلدرچین گوشتی

بازار فروش بلدرچین گوشتی در مقایسه با بازار تخم خوراکی و تخم نطفه دار بلدرچین گستردگی بیشتری داشته و تقاضای بیشتری جهت آن وجود داره و همه کشتارگاههای بلدرچین گوشتی خریدار تضمینی اون هستن.

همانطور که در بالا اشاره شد بازار فروش بلدرچین گوشتی ، بسیار آماده تر از تخم خوراکی و نطفه دار بلدرچین هست اما میزان سود بلدرچین گوشتی از دو حوزه دیگه کمتره. و برای افرادی مناسبه که در فروش تخم نطفه دار و خوراکی بلدرچین ناتوان هستن. و نمیخوان وفت زیادی برای بازاریابی بذارن. از همین رو طی قراردادی با کشتارگاه بلدرچین اقدام به فروش محصولات خود به این کشتارگاه ها به قیمت روز میکنن. و از یک سود متوسط تقریبا مطمئن برخوردارن و در مقایسه با مرغ گوشتی سفید از بازار بهتر و با ثبات تری برخوردارن.

بسته به وزن بازار هدف و تقاضای مشتری در مورد وزن و با توجه به دانش فنی ما دوران پرورش بلدرچین گوشتی میتونه به طور میانگین از 35 الی 45 روز باشه ، و بعد از رسیدن به وزن مورد نظر روانه کشتارگاه میشن.

به طور میانگین میشه گفت وزن بازار پسند کشتارگاه ها برای وزن زنده بلدرچین به طور میانگین 220 گرم هست. و رساندن پرنده به وزن بازار هدف بسیار مهمه. چرا که در صورت ایجاد مشکل در وزن گیری پرنده ممکنه کشتارگاه ها از خرید اون سرباز بزنن و یا با قیمت پایین تر اقدام به خرید اون کنن.


این مقاله رو میتونید از لینک زیر بصورت کامل مطالعه کنید:

سود پرورش بلدرچین گوشتی و بازار فروش بلدرچین گوشتی

منبع: تیم تحقیقاتی مینی سالن