سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسته بندی تخم مرغ

بسته بندی تخم مرغ ، جهت بسته بندی تخم مرغ محلی و (تخم مرغهای سفید) حداقل کاریه که یک پرورش دهنده  باید انجام بده چون که با هزاران زحمت و سختی این تخم مرغ رو تولید کرده و اگه بخواد تخم مرغ تولیدی رو بدون بسته بندی عرضه کنه به طور میانگین نیمی از سود خودش رو از دست داده.

در بسته بندی بصورت وکیوم پلاستیکی ، حداقل 50 تومان به ازای هر تخم مرغ به سود خالص ما اضافه میشه یعنی اگه 1000 قطعه مرغ تخمگذار بومی داشته باشیم ، که در روز 700 تخم مرغ محلی تولید کنن روزانه 35 هزار تومان و ماهانه 1 میلیون و 50 هزار تومان به سود خالص ما اضافه میشه که رقم قابل توجهی هست و جالب تر این که با بسته بندی های جذاب تر و عرضه در بازارهای هدف بهتر ، این اختلاف قیمت میتونه تا 300 تومان هم به ازای هر تخم مرغ افزایش پیدا کنه.

وقتی در حال انتخاب بسته بندی جهت تخم مرغ تولیدی خودمون هستیم باید به این فکر کنیم که عرضه تخم مرغ در کدوم شهر و یا کدوم منطقه از یک شهر ، مشتریان بهتری داشته که حاضرن بهای بیشتری بپردازن ، تا بسته بندی خودمون رو متناسب با نیاز اونها طراحی ، تولید و عرضه کنیم.

 

به طور مثال در نمونه هایی یکی از افراد آموزش دیده در دوره های آموزشی تیم تحقیقاتی مینی سالن اقدام به بسته بندی تخم مرغ با رعایت اصول بالا و عرضه اون در شمال تهران کرد و با موفقیت خوبی هم روبرو شد و تخم مرغ تولیدی خودش رو با کسر هزینه های بسته بندی و حمل و نقل به طور میانگین 300 تومان بالاتر از قیمت عرضه به صورت فله وارد بازار هدف کرد. که اختلاف بسیار چشمگیری هست.

 

این مقاله رو از لینک زیر بصورت کامل مطالعه کنید:

بسته بندی تخم مرغ

منبع: تیم تحقیقاتی مینی سالن